انواع جراحی زیبایی گوش
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

آیا جراحی گوش دردناک است؟

جراحی گوش (اتوپلاستی)؛ با بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی و در بیمارستان یا مرکز جراحی به صورت سرپایی انجام می شود.بنابراین باعث ایجاد ناراحتی برای بیمار نمی شود و بیمار در حین جراحی زیبایی گوش دردی را احساس نخواهد کرد.انتخاب نوع بیهوشی می تواند به سابقه پزشکی و اضطراب بیمار برای انجام این عمل بستگی داشته باشد.در بیشتر موارد از بیهوشی عمومی استفاده می شود.

 

انواع جراحی زیبایی گوش در اصفهان 

تقویت گوش: برخی از افراد ممکن است گوش های کوچکی داشته باشند که به طور کامل رشد نکرده باشند. در این موارد جراحی زیبایی گوش برای افزایش سایز گوش خارجی آنها انجام می شود.

سنجاق کردن گوش ها: این تکنیک در واقع نزدیک کردن گوش ها به سر است و در افرادی انجام می شود که گوش هایشان در دو طرف سر برجسته است.

کاهش اندازه گوش: اختلال ماکروتیا زمانی است که گوش های شما بزرگتر از حد طبیعی باشد. افرادی که ماکروتیا دارند جراحی گوش را با هدف کاهش سایز گوش انتخاب می کنند.

 

چه کسانی کاندید جراحی زیبایی گوش هستند؟

افرادی که تحت عمل جراحی گوش قرار می گیرند؛ آنها باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشند و بیماری های تهدید کننده زندگی یا عفونت های مزمن گوش درمان نشده نداشته باشند.

این افراد باید حداقل 5 سال سن داشته باشند و زمانی که رشد غضروف گوش تمام شد و تغییر شکل آن برطرف شد، این جراحی را انجام دهند.

کاندیدهای مناسب برای جراحی زیبایی گوش باید دستورالعمل های قبل و بعد از جراحی را به خوبی رعایت کرده و همکاری لازم را برای انجام این جراحی داشته باشند.

نوجوانان و بزرگسالانی که کاندید جراحی گوش هستند باید دید مثبت و اهداف واقع بینانه ای برای جراحی گوش داشته باشند.

 

بهترین سن برای جراحی زیبایی گوش چه زمانی است؟

اتوپلاستی محدودیت سنی ندارد.

اما به طور کلی جراحی زمانی انجام می شود که گوش به اندازه کامل خود رسیده باشد.

اگر جراحی قبل از رشد کامل گوش انجام شود. تغییرات اعمال شده در حین جراحی به مرور زمان و با ادامه روند رشد گوش ها مختل شده و دچار تغییرات منفی می شود.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: